1 Jan 2012

New Year Party

Happy New Year!!!!




Language: Hungarian
Pairings: SuFin



Dánia háza elég nagy, fél világ gyűlt össze. Nem viccelek, komolyan. Sok ország jött el a bulijára az év utolsó napján. Ennyien a barátai lennének? Bár én arra tippelek, hogy sokakat az ingyen pia vonzott. Dánia épp karaokizott, ami inkább teli torokból szóló üvöltés volt, mellette az öreg Poroszország, aki szintén felvágott, hogy ő milyen csodás hangú. Bár szerintem eléggé cikisek voltak, és megint meghúztam az üveg vodkámat.
Dánia eléggé jó házigazdának bizonyult idén. Nem csak sör volt, elég bő pia választéka volt. Persze a sör az volt dántól a svéden át a némettől a magyarig, sőt, még Amerikából is hozatott. Egypár vodka is felmerült, ami úgy kedvemre tett, de Oroszország persze máris szemezett velem. Azt hiszem vagy engem akart újra, vagy a vodkát, amit épp leemeltem sunyiban a pultról, hogy egyedül fogyasszam el. Kinézem belőle, hogy mindkettőt.
Németország ott ült nem messze bátyjától, persze, hogy egy nagy korsó sörrel a kezében, és Magyarország is elmulatott a söröző Angliával, aki már teljesen részeg volt. Magyarország volt az egyetlen nő ezen a bulin. Egyetlen, mégis egy férfival is felér viselkedésével.
Rengetegen voltak, valahogy picit egyedül tudtam lenni félrehúzódva a pultnál, miután sikerült leráznom Oroszországot. Norvégia elvolt Izland társaságában, mikor azt láttam, hogy egy üres sörös dobozt hozzávág Dániához, ami szó szerint leesett a kanapé háta mögé, ahol eddig egyensúlyozott.
Kicsit megijedtem, néztem, hogy baja esett-e, de hamar felpattant és ugyanolyan jó kedve volt, mint eddig.
Akármerre néztem, Svédország sehol se volt. A pult picit magasabban volt, de még így se voltam képes megtalálni. Nagy a szoba, de nagyon is sokan voltunk. Elindultam a folyosóra, onnan átnéztem egy másik szobába, ahol szintén voltak páran. Franciaország épp akcióba próbált lépni. Nem akartam látni, hogy kivel és gyorsan elmentem onnan.
Egy kis sötét szobácska nyílt a folyosóra. Ajtaja félig nyitva. Enyhe fény áradt ki onnan. Eleinte még ott álltam tétlen. Mi van, ha újabb akcióra bukkanok? Valahogy nem éreztem annyira jókedvűnek már magam, és kiittam az üveg vodka utolsó cseppjeit is. Megborzadtam, majd benyitottam.
Egy alak állt a kis ablaknál, de mire benyitottam már rám nézett. Tuti, hogy hangos voltam! De eléggé megkönnyebbülés volt, hogy csak Svédország.
– Már kerestelek – mondtam. – Mindjárt éjfél, gondoltam, megkereslek. Kezdünk gyülekezni a nagyteremben.
Svédország nem válaszolt, kinézett az ablakon. Csak most vettem észre, hogy szemüvege nincs rajta. Furcsálltam, de mintha tudta volna, mert még kérdésem előtt válaszolt azzal, hogy a szoba pici asztalára mutatott, ahol egy pici díszlámpa világított, ami a szobában az egyetlen fényt jelentette. A kis asztalon ott volt a szemüvege, teljesen elgörbülve, egyik lencséje még ki is törve.
– Annyira csodás. – lepődtem meg, mikor megszólalt, hangja teli volt kedvességgel. – A fények a fán, az égősor, olyan, mint sok pici tűzijáték újévkor, pont úgy szikráznak fényei a setétben, mégsem tűnik el egy pillanat alatt, de sajnos nem tart örökké. Kiégnek sorban. És mégis mi újjáélesszük ezeket az elhunyt égőket, és újrateremtjük ezt a csodás fényjátékot. – hirtelen rám néz, miről megijedek. – Talán te nem is láthatod, te csak a fényeket látod, de azért neked is boldog új évet, Finnország.
Hatalmas ujjongás hallatszott a nagy teremből, én meg itt álltam vele szemben, egy sötét szobában, miközben hosszabban kifejtette gondolatait.
Miért nem tudok semmit mondani? Ez annyira kényelmetlen.
- Boldog új évet, Svédország.

1 comment:

  1. Szia! :)Na, gondoltam ezt is elolvasom.:) Nagyon tetszett..) Rövid volt, egyperces, de nagyon szép, nagyon tetszett. Hűha, milyen tipikusak voltak. Senki nem volt OOC, szerintem.
    Viszont a párbeszédekkel voltak gondjaid. Először is: ,,– Annyira csodás. – lepődtem meg, mikor megszólalt, hangja teli volt kedvességgel. – A fények a fán..." Na! Tipikus hiba, először is, történetileg: lepődtem meg, mikor... Ez itt azért probléma, mert azt sugallja, hogy Finnország mondta az annyira csodás részt. Inkább: Meglepődtem, mikor megszólalt..., érted? És most a jó kis nyelvtani: huhh, öhm, inkább belinkelek egy linket, oda tök világosan le van írva, ajánlom figyelmedbe: http://fanfic.hu/merengo/gyakori_hibak.php és a http://fanfic.hu/merengo/viewstory.php?sid=10050

    Remélem, nem baj, hogy linkeltem. Te javad! :) Van benned tehetség, azt látom.:D Csak ügyesen.
    Jasmine Black, KK tag. A Kritika Klub a Merengőn egy szervezet, ami szorgalmazza az olvasókat a jó kritikaírásra.:) Lépj be, regizz a Merengőre, olvass, írj, fórumozz!

    ReplyDelete