13 Jun 2012

The Girl 2

Warnings: Nyotalia/Genderbent hetalia, Sexual themes, Yuri/Yaoi
Language: Hungarian
Pairings: DenSu, DenNor SuFin


(no spell-checked, sorry for mistakes)
Az eső csak esett, kezdte egyre erősebben verni az ablakot. Halk dörgés törte meg a csendet. Se ő, se én nem beszéltünk. Mathilde csak kényelmesen hátradőlt a kanapén és várta, hogy befejezzem a levelet, amit olvastam.
Angolul volt. És még hosszúra se írta.

Szia, édes svédem.
Nagyon sajnálom, hogy nem lehetünk együtt többet. Sajnos most is programom akadt emiatt nem tudom ezt elmondani személyesen. Nem akarok hazudni, de mégse lehet több a kapcsolatunk, mint egy egyéjszakás kalandnál. Azért örülnék, ha még láthatnálak valamikor.
A te Dánod.

Ez azért lesokkolt. Egy kis papír fecni, ami elég nagy volt mondjuk, amire nagy, és görbe kacskaringós betűkkel rá volt írta EZ. Tényleg egy idiótát fogtam ki. Ez a módja a szakításnak?
- Miért? – kérdeztem hangosan, mire a lány felfigyelt. – Miért ír nekem ilyeneket?
- Azt mondta, hogy jártatok, és Ahogy őt ismerem, megint azzal a Norvéggal lóg. Állandóan vele jár össze dugni. Igazából azon is meglepődtem, mikor rólad beszélt.
- Mit mondott?
- Hogy te olyan úri hölgy jellem vagy, és hát, mozgásodból, és tartásodból én is ezt vonom le. De tudod mi annyira furcsa? Hogy bejöttél neki! Ismerem a tesóm, másképp beszélt rólad, mint általában azokról, akiket felvitt magához egyet dugni. Sok egyéjszakás kalandjai voltak. Voltak visszatérőek. Ő lassan már csak dugni viszi fel az embereket.
- Én is az voltam neki? Csak egy egyéjszakás kaland?
- Oh, azt valahogy kizártnak tartom. Tudod…
- Nem érdekel, azt akarom tudni, akkor miért nem tudott ő eljönni?
- Te se jössz ide minden nap, kiderítette, hogy mikor jössz, de sajnos mára, épp nem volt ideje átjönni, és egész éjszakája le lesz foglalva.
- Egyéjszakás?
- Nem, ez a pasi állandóan átjár hozzá. Először azt hittem, hogy csak munka, mert napközben jött általában, én meg napközben nem voltam otthon, ritkán is láttam. Aztán átszoktak az esti találkákra, és hát, külön szobám van a bátyámtól, de mindent áthallani. Képzelheted, két férfi amint épp dugnak, és áthallatszanak az élvezeteik hangjai. Te gondolom, nem hallottál ilyet. Vagy igen? Végül is a bátyád is megdughat akárkit.
- Nem.
- Tényleg? Most a bátyád ennyire szűz, vagy ennyire diszkrét, és akkor dug, mikor te nem vagy otthon? Úgy tudtam, hogy azzal a Finn csávóval jár össze.
- Nem járnak.
- Ez fura, pedig a bátyám mondta, tutira vettem volna, hogy igaz!
- Tudsz másról is beszélni?
- Persze! Én is dugtam már azzal a Norvéggal, aki most a bátyám ágyasa.
- Nem épp erre akartam áttérni.
- De most miért? Tudod, az a srác annyira nem rossz. Kicsit talán vézna, és karcsú, de az ő farka se kicsi.
- Bátyádét is próbáltad, mi?
- Hülye vagy? Dehogy is! Ő még is csak a testvérem! Nem mondom, hogy nem láttam, de sose dugattam volna meg vele, még ha szép méretes is az övé. Te viszont tudod milyen érzés, igaz? Tudtommal te is összefeküdtél vele, ha már egyéjszakásnak nevezi a kalandotokat, és az nem hinném, hogy csak egy éjszakai mozi vagy séta lenne. Azok annyira nem is passzolnak hozzá. Tudod, ezek a flörtölős, randizós nyálas cuccok.
- Pedig köztünk volt.
- Oh, tényleg? Ez annyira furi! – vigyorgott. – Szerintem azért volt, mert ilyen szép lány, mint te nem egykönnyen betörhető egy olyan egyéjszakás kalandra. Bár mondtam, hogy nem épp annak tartott, legalábbis, ahogy rólad beszélt. Tényleg, bátyádé mekkora? Nagy? Hosszú? Ő nem fog a napokba lejönni?
- Nem tudom – nyögtem közbe. – nem fog lejönni, de komolyan, váltsunk témát.
Már kezdett a téma nagyon idegesíteni. Felálltam, és inkább a konyhába mentem, valami innivalóért, gondoltam, visszafordulok, hogy esetleg ő is kérne e, de felesleges volt. Ő is jött utánam vigyorogva. Gondoltam oké, ha ennyire jön, szolgálja ki magát.
Levettem a polcról egy poharat magamnak, és a pulton lévő egyik megbontatlan gyümölcslét felbontottam. Körtés volt.
Mathilde a hűtőhöz lépett. Azért érdekelt, hogy mit akar ő a hűtőben. Kicsit érdeklődve próbáltam benézni a hűtőben, mit kotorászik.
- Nincs sörötök?
- Nincs, ha gondolod, innen nincs messze egy bolt, vegyél magadnak.
- Szakad az eső! Jó lesz nekem az is, amit te iszol.
- Miért akartál sört? – kérdeztem kíváncsian.
- Mert szex előtt mindig iszok egy üveggel. Beindít.
- Szex előtt?
Oké, kezdtem megijedni. Ketten vagyunk egy lakásban, ő sört akar, hogy beinduljon tőle, és kész legen a szexre. Velem?
- Ja, de ráérek végülis, ha a bátyád itt lesz.
- Vele akarsz…?
- Ki mással? Bár, nagyon szép vagy te is, az a tipikusan mindenkinek bejövő fajta, felőlem lehet valami köztünk is – közeledett felém, én meg lassan hátrálni kezdtem.
Hirtelen kikerült és kiment a konyhából. Nem is ivott, így leemeltem egy másik poharat, majd abba is töltöttem. Két pohárral a kezembe mentem vissza a nappaliba.
Csak a dörgés törte meg a csendet. Hosszú percekig ültünk egymás mellett szótlanul. Felvettem az asztal alsó polcáról egy könyvet azt kezdtem el olvasni. Olyan 20 percig csak látványosan unatkozott, TV nem ment, próbálta bekapcsolni. Elment az áram. Nem tudom, mióta, de nem volt áram. Szerencsére a lakás jó fekvésű, sok nagy ablakkal, így nem okozott problémát az olvasáshoz.
- Csináltad már lánnyal?
- Mit? – kérdeztem vissza, még mindig a könyvembe merülve.
- Szex. Furcsa, de én még nem próbáltam. Vagyis majdnem, az a lány, hasonlóan hosszú szőke volt ő is, szintén előkelőbb jellem. De sose jutottam el vele ágyig. Viszont lánnyal csókolózni sem rossz.
- Hagynád a témát?
- Tudod, láttam a hálót.
- És? – mondtam, és igazából próbáltam jobban a könyvre koncentrálni.
- Csak egy franciaágy van.
- És?
- Bármi megtörténhet.
Hallottam, hogy nagyon is jókedvében van.
- Te itt alszol – válaszoltam, és letettem a könyvet vissza a polcra. – kapsz takarós meg párnát és kényelmesen el leszel majd itt, amíg itt vagy.
- Ezt most nem gondolod komolyan! – kicsit felháborodott. – Ha egyszer van hely az ágyadban, akkor miért kell itt aludnom?
- Mert nincs hely.
- Hülyeség! Ketten vagyunk csak egy kétszemélyes ágyra!
- Estére jön vendégem.
- Ki?
- Tino.
- Tino? Tino Väinäöinen? Az a sráccal fogsz együtt aludni, mikor eddig még a bátyám csaja voltál?
- Ő aludt volna a Kanapén.
- Akkor aludhat is! Amúgy mit keres egyáltalán Malmöben?
- Finn együttes fog itt fellépni.
- Tényleg? Melyik?
- Nem tudom.
- Mikor lesz a koncert?
- Holnap este.
- Kimegyünk! Ugye kimegyünk? Annyira nagy buli lesz! Tudod ugye, hogy a finnek nagyon jó zenészek! Finn metál a világelső!
Annyira belelkesült a koncert hallatán, hogy már szó szerint is pattogott. Én csak nagyot sóhajtottam. Itt vagyok egy csajjal, akivel először találkoztam, már a lakásomba elhoztam, bátyám ruháit viseli épp, szexet akar vele, és most koncertre akar velem menni. Kezdett a szituáció számomra egyre kellemetlenebb lenni.
Ránéztem a faliórára. Még 1 óra, és a vendégem megérkezik a lakásomra.
Mathilde az ablakhoz lépett, nagyon szótlanul bámult kifelé. Könyvet akartam olvasni, de e helyett őt néztem. Jobban mondva már bámultam. Túl csendes lett hirtelen. Amióta találkoztam vele, beszélsz, eléggé idegesítő hangon, és néha eléggé intim témák is szóba kerültek, köztük Christensen nemi élete.
Igen. Ez azért eléggé zavaró volt megtudni, hogy az a erős dán férfi, akivel aznap összeismerkedtem, beleszerettem, és még össze is feküdtem nem szeret. Igazából szeretett, de mégse voltam annyira fontos, hogy megtartson. Miért? Csak ez járt a fejemben. Szép vagyok? És emiatt tetszettem? Elegáns és előkelő, mint egy hercegnő? Ez talán az, ami miatt jobb voltam a többi egyéjszakás kalandjainál? De ott az a férfi, akit Mathilde említett. Miért voltam rosszabb? Nem elégítettem ki a vágyait? Mit tud egy másik férfi adni neki, amit én nem? Kizártnak tartom, hogy élvezné, ha ő lenne a női szerepben.
Úristen, mikre gondolok? Teljesen megrontva érzem magam. Mathilde amióta megjöttünk, többet beszélt a szexről, mint egyéb témákról. És ez átragadt rám. Azt kívántam, hogy az az egy óra hamarabb elteljen végre és megjöjjön Tino. Ő normális és talán nem fog a beszélgetés csak a szexről szólni. Legalábbis remélem, hogy Mathilde nem fogja őt rávenni, hogy ő is kiteregesse, kivel és hányszor csinálta.
Inkább olvastam, ő meg szótlanul nézte az esőt.

See the next part under the "the girl" tag!

No comments:

Post a Comment