20 Jun 2016

Egy Szobában - In the Room



Warning: None
Pairings: Sigrun Eide x Onni Hotakainen
Language: Hungarian (english here)

Point of view for both.


-Várj itt, míg befejezzük.

Ezek voltak az utolsó szavak, miket megértette. Végre visszaértünk Svédországba tegnap és most itt vagyunk Mora városában. Most épp nem volt rám szükség így elküldtek ebbe a szobába. Csak egy férfi ült itt és gondoltam lehuppanok mellé a kanapéra és beszélgetéssel elütjük az időt, hiszen így mégis jobban telik az idő, igaz? Hát persze. 

- Helló, azt hiszem, még nem találkozunk így szemtől szemben, igaz? ki is vagy? nem emlékszem, hogy mit is mondtak, ha egyáltalán mondták.

Csak bámult rám, mint aki nem értette. Én is a szemöldökömet ráncoltam egy pillanatra, de ezt gyorsan meg is változtattam. Egy biztos, hogy nem svéd és ezért nem értete hogy mit mondtam. 

Rendben, eddig nem is gondoltam, hogy tényleg kellene egy másik nyelvet tanulnom hogy tudjak másokkal beszélni, Eddig sose kellett. 

Akkor próbáljuk ki az izlandi tudásomat 

-Beszélsz Izlandit? - Abban se vagyok biztos, hogy ezt jól mondtam, de úgy tűnik, hogy megértette, mert válaszolt is rá valamit, egy hosszabb mondatot, amiből én egy-két szó kivételével semmit se értettem.

Fejem ráztam.

- Bocsi, de ebből nem értettem semmit, bármit is mondtál. – válaszoltam, de nem izlandiul, amire ő újra szemöldökét ráncolta rám. Csak összezavarom.

Van egy tippem, hogy ő az a finn fickó, a kis bolyhos hajú Tuuri bátyja. Hasonló kifejezése van, mint a Gally nézése, mikor hozzá beszéltünk, főleg az első napokban. De ez a fickó csak az ajtót bámulta hátha valaki jön.

Hátradőltem a kanapém és kezeimet a fejem mögött összekulcsoltam, lábamat keresztbe téve addig helyezkedtem, míg kényelmes nem lett. Egy szemmel még így is szemmel tartottam és adtam neki egy mosolyt, hogy nem kell félnie, nem harapok. Ő is mágus volt, igaz? Hát nagyon más, mint Lalli volt, sokkal erősebb testfelépítésű és erősnek látszik. Sokkal erősebbnek. Vajon fel tudna emelni annyit, amennyit Mikkel is emelt a missziónk során? Szívesen megnézném. Kár érte, hogy ő nem volt a kis csapatunkban, biztos, hogy vele is jól kijöttem volna.

-----------------------------------

Mindenki elfoglalt a házban, és rám egyáltalán nincs szükség megint az ilyen munkákban, nem az én dolgom. Jobb ha megvárom, míg befejezik.

Valaki bejött a szobában ahol vártam, de nem tudom, hogy ő ki volt, de egyből leült mellém a kanapéra és mondott is valamit, de nem értettem semmit abból, amit mondott.
Mégis mit mondjak most? Mégis ki ő? Az biztos, hogy ő is benne volt a csapatban, de nem emlékszem a nevére.

- Beszélsz Izlandit? – kérdezte. Óh, beszél izlandiul, rendben!

- Igen, eleget egy kis beszélgetéshez. Mikor végeznek a megbeszéléssel? Szeretnék beszélni a húgommal a hazaútról Finnországba, amint csak lehet.

Megrázta a fejét, de mosolygott. Tévedtem volna? Nem ért semmit izlandiból? Megint mondott valamit a saját nyelvén talán, de megint csak nem értettem semmit. Sóhajtottam. Teljesen felesleges próbálkozni. Hol lehet már Tuuri ennyi Ideig? Mi tart ilyen sokáig? Mégse zavarhatom őket most.

Ő csak hátradőlt a kanapén és kényelmesen elhelyezkedett, de végig engem nézett mosolyogva. Miért? Nem nézhetek rá. Próbáltam inkább csak az ajtót és az előtte lévő folyosót figyelni, hátha valaki jönne. Még mindig engem bámul? Szemem sarkából próbáltam észrevétlenül ránézni. Igen még mindig engem néz. Mégis mi járhat a fejében?

Valaki jöjjön már, azt hiszem kezdek elvörösödni is.

No comments:

Post a Comment