11 Nov 2011

Doll of Past

A shot comic, based on my Fanfiction


Fanfiction: Min Son

4 comments:

  1. jó ez, csak zavaros. Abban a korban egészen másmilyen ruhák voltak ;_; Ez egy reneszánsz ruha 1200-1500-as évek helyfüggően) a 20. század elején/19. század, nem tudom mikor játszódik, már egészen másképp öltözködtek ^^"

    ReplyDelete
  2. @ Michi
    Sose volt az erősségem mi mikor volt, és szeretem ezt a ruhát ( >3>" ) bár tudtam, hogy nem épp ez a kor, de mégse akartam az official ruhájukat rajzolni (és ez kb az 1800as évek eleje/közepe akar lenni) és jobb ötletem nem volt ruhára. nem elég, hog koronként, de néha még országonként is változó az öltözködés.
    majd legközelebb segítséged kérem ruházkodásilag~

    ReplyDelete
  3. 19. századból profi vagyok, örömmel segítek ;)

    ReplyDelete
  4. Jó volt, nagyon tetszett. :) Bár sajnálom, hogy Norvégia(?) sír, de van ilyen.:( Szép rajzok, szerintem tök jó (még ha nem is korhű) ruhák,m Sweden egyszerűen nagyon tökéletesen svéd lett. Öt mindig elrontják..( De neked sikerült nem elrontani! :)

    ReplyDelete